Geir Olaf Pettersen



  • Geir Olaf, Guro Mariann, Monica :
    Utforskende mønsteraktivitet i barnehage og begynneropplæring
    2024
  • Geir Olaf, Monica :
    What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?
    2019 FULLTEKST
  • Steinar, Anna-Maria Helena, Gunstein, Geir Olaf, John Andreas :
    Cyber Harassment and Quality of Life
  • Geir Olaf, Monica, Elin Eriksen :
    Shared curiosity, technology and mathematics: Exploring transition between two and three dimensions
    2016 DOI
  • Monica, Geir Olaf, Elin Eriksen :
    Ida och kuben - att utforska matematik och surfplatta på et lekfullt sätt
    2016
  • Monica, Geir Olaf, Elin Eriksen :
    Ida og kuben-lekende modus i utforskning av matematikk og nettbrett
    2014
  • Steinar, Gunstein, Geir Olaf, Lars Ingebrigt :
    Digital dysfunctions in primary school: A pilot study
    Computers & Education 2011 DOI
  • Geir Olaf :
    Nierprøven i lærebøker fra 1900-tallet
    Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning 2011
  • Gunstein, Ove Edvard, Tor Arne, Dina, Geir Olaf :
    "Bored or Board?" - a Nordic collaborative project on interactive whiteboards
    Digital kompetanse 2011
  • Steinar, Geir Olaf, Gunstein :
    Digitale ferdigheter og dysfunksjoner i skolen. En pilotundersøkelse
    Eureka forlag 2008
  • Per Øystein, Anne Birgitte, Geir Olaf, Thomas F., Monica :
    Formidlingskonferanse i forbindelse med SUM
    2022
  • Geir Olaf, Monica, Camilla Normann :
    Spontaneous activities in kindergarten as inquiry-based mathematics
    2022
  • Geir Olaf, Monica, Camilla Normann :
    Spontaneous activities in kindergarten as inquiry-based mathematics
    2022 FULLTEKST
  • Geir Olaf, Monica :
    What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?
    2019
  • Astrid, Anne, Monica, Geir Olaf :
    Realfag i barnehagen - Antall, rom og form
    2017
  • Geir Olaf :
    Sammenligning og måling
    2017
  • Geir Olaf, Monica :
    Sammenligning av størrelser - Rammeplanens innhold og oppgaver
    2017
  • Geir Olaf, Monica :
    Making maps in kindergarten
    2017
  • Geir Olaf :
    Bruk av konkreter og iPad i matematikk
    2016
  • Ingrid C., Miriam, Maria, Monica, Bengt A., Anja Maria et al.:
    Kvalitetsutvikling av tverrfaglig emneundervisning BLU (Barnehagelærerutdanningen)
    UiT Norges arktiske universitet 2016
  • Geir Olaf :
    Bruk av konkreter og iPad i matematikk i barnehagen
    2016
  • Geir Olaf :
    Animasjon med iPad
    2016
  • Geir Olaf, Monica :
    Arbeidsmåter og regnefortellinger i "førskoleklubben"
    2016
  • Geir Olaf, Monica, Elin Eriksen :
    Visualisation of shapes and use of technology in kindergarten
    2015
  • Gunstein, Steinar, John Andreas, Geir Olaf :
    A matter of perception: How children understand terms of negative conduct
    2013
  • Steinar, Geir Olaf, Gunstein, John Andreas :
    Well-being in Tromsø. The influence of student relationships on well being and perceived quality of life. What is the influence of cyber relations?
  • Tarja Irene, Stig, Steen, Arne K., Helge, Kristina et al.:
    Curriculum in kindergarten? - Literacy learning and use of ICT with small children
    2013
  • Geir Olaf, Sidsel :
    Findings from Norway
    2013
  • Hilde, Wenche, Kristin Wolff, Geir Olaf :
    Å lære i lag. Universitetsskoler som forskende partnerskap?
    2012
  • Ingrid, Geir Olaf :
    Likestillingsarbeid i barnehagen=Menn i barnehagen?
    UiT Norges arktiske universitet 2012 ARKIV
  • Geir Olaf :
    Presentasjon av "Trivsel i Tromsø"
    2012
  • Geir Olaf, Lena :
    Interaktive tavler - eksempler på pedagogisk bruk
    2012
  • Ove Edvard, Geir Olaf, Monica :
    På hvilken måte påvirker programdesignet matematikkundervisningen?
    2011

  • The 50 latest publications is shown on this page. See all publications in Cristin here →



    ILP Lærerutdanning 3.009


    Click for bigger map