Nils Christian,
Thomas
:
VR Technology in an Engaging Early Childhood Teacher Education
Nils Christian,
Siri Sollied,
Torstein,
Maria,
Helge
:
Profesjonsfaglig digital kompetanse i barnehagelærerutdanningene – oversettelser fra nasjonale styringsdokumenter til lokale studieplaner. Ctrl+C, Ctrl+V?
Siri Sollied,
Torstein,
Nils Christian,
Maria,
Helge,
Lukas
:
Planverkets blindsone? En analyse av profesjonsfaglig digital kompetanse i emneplanbeskrivelser for barnehagelærerutdanning
Nordisk barnehageforskning (NBF) 2023
DOI /
ARKIV
Nils Christian,
Siri Sollied
:
From Tools to Complexity? - A systematic Literature Analysis of Digital Competence Among Preservice Teachers in Norway
Nils Christian,
Siri Sollied
:
Digital kompetanse i norsk barnehagelærerutdanning: En kvalitativ studie med utgangspunkt i ulike læreplandomener
UiT Norges arktiske universitet 31. Oktober 2025
Nils Christian
:
VR i fleksibel barnehagelærerutdanning
2024
Nils Christian
:
Digitalt samvær som føles ekte: Kan virtuell teknologi redde utdanningen?
2024
Nils Christian
:
Digitalisering i barnehagelærerutdanninga - Forsker Grand Prix
Nils Christian
:
Studenters utforskning av VR-teknologi for gruppesamtaler, og deres utvikling av digitalt agency
2024
Nils Christian
:
KI som sparringspartner i analysearbeid
2024
Nils Christian
:
Interaction and collaboration during a seminar group in Virtual Reality – students’ perspectives
2023
Nils Christian
:
Digital Technology in Early Childhood Teacher Education
2023
Nils Christian
:
Engaging Students in Online Discussion Groups through Virtual Reality
2023
Nils Christian
:
Virtuell barnehagelærerutdanning - er det framtida?
2022
Nils Christian
:
Virtual Reality in Kindergarten Teacher Education
2022
Nils Christian
:
Nils skal forske på VR-undervisning ved UiT
04. Mai 2022
Nils Christian
:
From Tools to Complexity?—A Systematic Literature Analysis of Digital Competence Among Pre-service Teachers in Norway
2022
Siri Sollied,
Nils Christian,
Torstein
:
An analysis of subject curricula in Norwegian early childhood teacher education considering formal requirement of professional digital competence
2022
Karin Helene,
Torstein,
Nils Christian
:
Fysisk aktivitet og skjermbruk i barnehagen – en motsetning?
Nordnorsk debatt - Nordlys 2022
Nils Christian
:
Professional digital competence (PDC) in kindergarten teacher education - an analysis of PDC emphasis in Norwegian national regulations and local study plans
2022
Torstein,
Karin Helene,
Nils Christian
:
Fysisk aktivitet og skjermbruk i barnehagen – en motsetning?
20. Mai 2022
Nils Christian
:
School and the digital everyday life of pupils
2019