Øystein Alexander Vangsnes,
Björn Lundquist,
Unn Røyneland,
Göran Söderlund,
Maud Westendorp,
Anya Vinichenko
:
Multilectal literacy and speed-accuracy trade-offs
12. November 2025
Øystein Alexander Vangsnes,
Björn Lundquist,
Unn Røyneland,
Göran Söderlund,
Maud Westendorp,
Anya Vinichenko
:
Multilectal literacy and speed~accuracy trade-offs
Björn Lundquist,
Maud Westendorp,
Anya Vinichenko
:
Koblingen mellom muntlige og skriflige varianter av norsk hos ungdommer fra ulike regioner
27. November 2024
Anya Vinichenko
:
Maktforhold mellom bokmål, nynorsk og engelsk i dagens Norge: implikasjoner for språkprosessering
28. November 2024
Anya Vinichenko,
Unn Røyneland,
Øystein Alexander Vangsnes
:
Ungdommers bedømmelser av skriftlig variasjon: en kontrollert studie av multilektal skriftlighet
28. November 2024
Øystein Alexander Vangsnes,
Björn Lundquist,
Unn Røyneland,
Göran Söderlund,
Maud Westendorp,
Anya Vinichenko
:
Multilektal skrivekunne blant norske ungdommar
28. November 2024
Björn Lundquist,
Maud Westendorp,
Anna Vinichenko
:
Koblingen mellom muntlige og skriftlige varianter av norsk hos ungdommer fra ulike regioner
2024
Anna Vinichenko,
Maud Westendorp,
Björn Lundquist
:
Mapping written and spoken varieties of Norwegian in the minds of Norwegian adolescents
2024
Anna Vinichenko,
Maud Westendorp,
Björn Lundquist
:
Mapping written and spoken varieties of Norwegian in the minds of Norwegian adolescents
2024
Anna Vinichenko,
Øystein Alexander Vangsnes,
Unn Røyneland
:
Multilectal literacy in Norway – and its effects on perception of variation in written language
2024
Björn Lundquist,
Anna Vinichenko,
Maud Westendorp
:
Is reading the same as translation in young multi-lectal speakers?
2023
Björn Lundquist,
Anna Vinichenko,
Maud Westendorp
:
Is Reading The Same As Translation In Young Multi-lectal Speakers?
2023
Kristine Bentzen,
Anna Vinichenko,
Helene Ruud Jensberg
:
Flerspråklige barn i Norge
15. April 2023
Knut Ørke,
Kristine Bentzen,
Åse Mette Johansen,
Helene Ruud Jensberg,
Anya Vinichenko
:
Dialektbruk i norskopplæringa